Ne Koç ne Sabancı… Türkiye’nin en güçlü markası belli oldu

Migros, Türkiye’nin En Güçlü Markası Olarak Zirvede

Market zinciri Migros, Brand Finance tarafından yayımlanan 2025 yılı ‘en güçlü markalar’ listesinde Türkiye’nin en güçlü markası seçildi. Markaların dijital varlığı, inovatif yapısı, güvenilirlik, müşteri memnuniyeti, toplumsal katkıları, çevresel sorumlulukları, açıklık ve samimiyet, şeffaf ve etik yönetim anlayışları, modernlikleri, yaygınlıkları, özgünlükleri ve marka imajları gibi faktörler dikkate alındı.

Şirketin resmi açıklamasında, “Avrupa’nın önde gelen gıda perakendecilerinin yatırım, performans ve marka gücü değerlendirilerek yapılan sıralamada, Migros, AAA+ notu alan tek gıda perakendecisi olarak öne çıktı” ifadelerine yer verildi.

Related Posts

Haberi Rum Kesimi verdi: Kuzey Kıbrıs’ta ‘Deli Dana’ iddiası

Rum basınında yer alan habere göre, KKTC’de bir hastaya deli dana hastalığının varyantı teşhisi konulduğu iddia edildi. Veteriner Hekimler Birliği, biyogüvenlik önlemlerinin acilen hayata geçirilmesini talep etti.

Rusya Savunma Bakanlığı: Donetsk’te iki yerleşim yerini ele geçirdik

Rusya Savunma Bakanlığı, Donetsk bölgesinde iki yerleşim yerini ele geçirdiklerini bildirdi.

DBP Eş Genel Başkanı Uçar: Bu ülke HTŞ ile sınır komşusu olmayı kabul ediyor, Kürt halkıyla niye sınır komşusu olamıyor?

DBP Eş Genel Başkanı Uçar: Bu ülke HTŞ ile sınır komşusu olmayı kabul ediyor, Kürt halkıyla niye sınır komşusu olamıyor?

Onyekuru yeni takımında ilk maçına çıkıyor

Gençlerbirliği’nin yeni transferi Onyekuru, Antalyaspor maçının kadrosunda yer alacak.

Almanya, NATO’nun Ukrayna’ya yeni destek programına 500 milyon dolar katkı sağlayacak

Almanya, NATO’nun Ukrayna’ya yeni destek programına 500 milyon dolar katkı sağlayacak

Avrupa borsaları İngiltere hariç pozitif seyrediyor

Avrupa borsalarında İngiltere hariç pozitif bir seyir izlenirken, ABD Merkez Bankasının (Fed) faiz indirimine gideceğine yönelik beklentilerin gücünü koruması bölge piyasalarında risk iştahını destekledi.

vozol